Mario Salamanca
Vicepresidente DAMA España y Head of Data Governance en Cosentino
Enginyer de Telecomunicació, compta amb 13 anys d’experiència en iniciatives de Govern i Qualitat de les Dades, inicialment donant servei com a consultor extern en Deloitte a grans empreses nacionals i internacionals i durant els últims dos anys com Head of Data Governance de Grup Cosentino. Vicepresident de DAMA Espanya (Data Management Association).
Raúl Abad
Director de Marketing y Estrategia Digital en Adsalsa Group
Llicenciat en Màrqueting i Comunicació, MBA, Màster en Direcció de Màrqueting, Màster en E-Business, International Executive Program per Georgetown University-USA i Auditor de Qualitat ISO per IRCA. La seua trajectòria està íntimament lligada al Màrqueting Digital i al Ecommerce des de 1996 en agències, consultoria, formació i projectes propis. Professional del Màrqueting Digital amb especialització en les àrees de CRM, Analítica Digital, Email Màrqueting, Màrqueting Automation i Màrqueting Relacional. En l’actualitat és Director de Màrqueting i Estratègia Digital en Adsalsa Group
María José Peral
CEO
Instituto de Inteligencia Artificial IIA
Amb més de 15 anys d’experiència en el camp de l’administració i gestió empresarial, actualment ocupa el càrrec de CEO de l’Institut d’Intel·ligència Artificial (IIA) . Des de la seua creació a la fi de 2019, el IIA ha contribuït a la formació de més de 250 professionals de diversos sectors empresarials. El seu objectiu és dotar a perfils no tècnics d’habilitats i coneixements necessaris per a triomfar en un món on la tecnologia és capaç de millorar la vida de les persones.
Alejandra Fraile
Directora de Marketing y miembro del Comité de Dirección en Musgrave España
Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses, Màster en Màrqueting i Publicitat,, MBA en Direcció d’Empreses, PS en Màrqueting Digital, PS en Transformació Digital i programa Infood. Compta amb més de 18 anys d’experiència en Direcció de Màrqueting i Retail i ha ocupat diversos llocs de direcció de màrqueting en diferents empreses multinacionals. Actualment és Directora de Màrqueting i membre del Comité de Direcció en Musgrave España.
Andrés Karp
CEO
DinamicBrain
Màster en Business Intelligence i Big Data per la EOI , és consultor especialitzat en el sector turístic i en la importància de les dades. Té experiència en tota la cadena de valor del sector, i compta amb clients com la UWNTO, a més de treballar amb Destinacions Turístiques, majoristes de la distribució com Hotelbeds o cadenes hoteleres. CEO i fundador de DinamicBrain.
Matías de la Barra
Socio fundador y director de operaciones de Valencia Digital Port Connect
Enginyer Industrial i Màster en Anàlisi de Dades d’Enginyeria i Presa de decisions en projectes complexos, és Soci fundador i director d’operacions de València Digital Port Connect, empresa que promou l’arribada del primer cable submarí de telecomunicacions d’ultra-alta capacitat amb abast transfronterer entre tres països. Amb més de 20 anys d’experiència en diversos sectors industrials, en els últims 12 anys s’ha dedicat al Big Data, aplicant la intel·ligència artificial en diversos entorns de negoci. Ha publicat recentment un llibre amb ESIC Editorial titulat Jo Humà, la dimensió humana de la tecnologia.
Ángel Juan
Catedrático UPV, Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas
Enginyer Industrial i Màster en Anàlisi de Dades d’Enginyeria i Presa de decisions en projectes complexos, és Soci fundador i director d’operacions de València Digital Port Connect, empresa que promou l’arribada del primer cable submarí de telecomunicacions d’ultra-alta capacitat amb abast transfronterer entre tres països. Amb més de 20 anys d’experiència en diversos sectors industrials, en els últims 12 anys s’ha dedicat al Big Data, aplicant la intel·ligència artificial en diversos entorns de negoci. Ha publicat recentment un llibre amb ESIC Editorial titulat Jo Humà, la dimensió humana de la tecnologia.
Jacobo Pablos
CEO
Foqum
Llicenciat en ADE i en Gestió comercial i Màrqueting, Màster en Direcció Estratègica, IMD Business School Laussane (ProgramaTransform tech). És Co-Fundador i Conseller Delegat de Foqum Analytics, va ser responsable de Mitjana i Telecom en la taula de tresoreria (Banesto), Gestor de grans comptes en Banca Corporativa (Banesto) i Gestor en la Mesa de Equity (Banco Urquijo).
David Olmos
Responsable contratación y estudios en Pavapark
Enginyer de Camins, Canals i Ports, és responsable de contractació i estudis en Pavapark. Amb anterioritat va exercir funcions de tècnic d’estudis de mobilitat i urbanisme en altres companyies dins del mateix Grup Pavasal.
Pavapark és una empresa dedicada a la mobilitat urbana a través de projectes integrals que realitza una forta aposta pel desenvolupament de Mobilitat Elèctrica i de Smart City, amb el desenvolupament de plataforma d’integració IoT.
Álvaro Soler
Desarrollo de negocio en
PowerfulTree
Emprenedor, inversor en múltiples startups, innovadores, sostenibles i inclusives amb més de 3M€ d’inversió, gaudint de nou amb un altre increïble equip en PowerfulTree SL, fora de la zona de confort, treballant per millorar la sostenibilitat del món agro. Formació en Industrial Technical Engineering i Màster en Internacionalització de l’empresa i comerç internacional per la UPV i exprofesor d’aquesta. PADE pel IESE, Co-Fundador de Multiscan Technologies i PowerfulTree
Rosalía Herrera
Directora General Ayuntamiento de Ermua
Diplomada en Ciències Humanes, Llicenciada en Psicopedagogia, Postgrau en Direcció Pública Executiva d’Institucions Locals i Forals. Comença la seua vida professional com a tècnica d’empresa i emprenedoria en l’INEM, finalitzant la seua activitat en aquesta institució com a responsable del Servei d’Assessorament a persones emprenedores (SACE). Actualment exerceix les funcions de Directora General de l’Ajuntament d’Ermua, i és a més Secretària de la Xarxa de Ciutats de la Ciència i la Innovació. (Xarxa Innpulso).
Antonio Francés
Alcalde de Alcoy
Diplomat en Ciències Empresarials i llicenciat en ADE. Ha exercit com a consultor d’empreses i professor associat de la Facultat d’Econòmiques de la UA. Milita en el PSPV-PSOE des de 1995 i va ser secretari general de l’agrupació local durant deu anys (2008-2018). Va ser triat regidor de l’ajuntament d’Alcoi en 2007 i alcalde en 2011. Posteriorment ha sigut reelegit alcalde d’Alcoi en les eleccions de 2015 i de 2019. És diputat provincial en la Diputació d’Alacant des de 2015 i portaveu del Grup Socialista de la Diputació des de 2019. Membre del Consell Rector de la Xarxa Innpulso.
Carlos Domínguez
Área de negocio de Ilunion
Diplomat en Turisme i Grau en Enginyeria Informàtica de Gestió. En els seus més de 25 anys d’experiència ha desenvolupat diverses posicions, sempre enfocades al Desenvolupament de Negoci i la Consultoria.
La seua trajectòria professional ha forjat la seua especialització en àmbits com la innovació, la distribució, el comerç electrònic, plans estratègics, gestió de la qualitat, automatització de processos, transformació digital, gestió del coneixement, accessibilitat, etc. Coautor del llibre “Decisions empresarials i eines de suport”.
Luís Guijarro
CMO -Chief Marketing Officer- de Facephi
Llicenciat en Direcció d’Empreses i Màrqueting Internacional, especialització en Business English i European Key Account Management. Ha ocupat càrrecs com Key Account Manager per a Europa en Panama Jack, d’on va passar a dirigir l’àrea d’Àsia i Orient Mitjà de Jofel, responsable de vendes i màrqueting en Xocolates Valor per a Àsia, Orient Mitjà i Àfrica, i director de màrqueting en Juver Alimentació. Va començar en Facephi com Alliances & Partners Director, i en 2021 va passar a assumir les funcions de Chief Màrqueting Officer.
Andrea Gómez
Smart City Sales Lead en Libelium
Encara que Andrea va estudiar Belles arts, la seua carrera professional ha evolucionat cap a l’àmbit de les Smart Cities i el Turisme Intel·ligent i la conservació del Patrimoni Cultural mitjançant tecnologia IoT.
Ha participat en propostes de gran grandària com la Zona de Baixes emissions de Cartagena juntament amb Aquatec i el projecte d’afluència i fluxos turístics en la Diputació de Cadis juntament amb Telefónica.
Fermín Cerezo
Jefe del servicio de Innovación Ayuntamiento de Valencia
Enginyer Superior en Informàtica, Postgrau en Direcció Pública Local, Certificat com a Directiu Públic Professional.
Trajectòria de més de 20 anys en llocs directius relacionats amb la direcció tecnològica, atenció a la ciutadania, gestió organitzativa, govern obert i innovació en diferents administracions locals: Ajuntament de Catarroja, Diputació de València i Ajuntament de València.
Autor de publicacions i formador en àmbit de lideratge, innovació i direcció pública en les principals escoles de formació d’Administracions Públiques.
Javier Peña
Director de Innovación
Las Rozas Innova
Amb experiència anterior en sistemes d’informació geogràfica i administració electrònica, actualment la seua activitat professional se centra en el sector de les Smart Cities i la Innovació, mitjançant la cerca de solucions i ajudes econòmiques, pla director, posada en marxa, revisió de solucions tècniques per a la ciutat. Gestió de les dades, plataforma de ciutat i la importància de la interoperabilitat, desenvolupament de projectes en les àrees de mobilitat, energia i medi ambient, innovació oberta i processos de compra pública innovadora.
Luz Fabregat
CEO y Socia Fundadora
Redarquía Digital
Actualment és la CEO de Redarquía Digital, per a fer possible la Transformació Empresarial i Organitzativa de les PIMES, acompanyant-se de la Transformació digital com a eina. Dilatada experiència de més de 35 anys, ocupant llocs directius i sent membre de Comités de Direcció en empreses privades (PIME i Gran empresa), així com en organitzacions públiques d’àmbit transnacional.
Pablo Seguí
CIO Germaine de Capuccini Beauty Group
Enginyer tècnic en informàtica de gestió i postgrau en informàtica industrial, anteriorment ha ocupat llocs de IT Service Manager i CTO en Esprintador, project leader en everis, analista en GFT i desenvolupador tècnic en Coritel i Aitex. En Germaine de Capuccini està implementant el procés de transformació digital en les seues seus nacionals i internacionals, on la disponibilitat i consistència de la dada juguen un paper molt important.